Одит

SEO и Usability-одити – това е проучване на интернет-магазина за съответствия на сайта с изискванията на Google, както и оценка на удобството на сайта за купувачите. Одит – това е етап при подготовката на онлайн-магазина за популяризиране. Той позволява да се открият грешките и да се определят векторите за по-нататъшните дейности.

SEO-оптимизация на сайта

SEO-оптимизиране – това е работа по интернет-магазина, насочена към подобряване на видимостта на сайта в резултатите от търсенето на търсачките с цел увеличение на органичния трафик и продажбите.

Adwords и Facebook реклама

PPC рекламата позволява много бързо да получите целеви трафик, но в сравнение с SEO, при всеки клик върху рекламата от вашия баланс ще бъдете таксувани определена сума за клик. Ако не откривате това, което Ви е необходимо, моля обадете ни се или ни пишете и ще успеем да Ви помогнем.

Всеки онлайн магазин е създаден с една цел – да привлече посетители на сайта, които да се запознаят с асортимента и да се превърнат в купувачи. Онлайн магазина трябва да работи и да носи печалба, в противен случай неговото съществуване е лишено от смисъл.

Но печелившият онлайн магазин - това не е случаен късмет, а резултат от комплексно качествено извършена работа по неговата оптимизация и популяризиране.