Хитринки за повече продажби в онлайн магазина

Хитринки за повече продажби в онлайн магазина 


Увеличаването на продажбите е цел на всеки, дори и на най-успешния магазин. Как да повишите оборота си? Тук ще ви подсетим за някои прости трикове, повечето от които дори не изискват бюджет.

Как да увеличим продажбите чрез показване на подобни, свързани продукти и добавки 

Показване на подобни

Макар в онлайн магазина продуктите да не могат да бъдат видени и пипнати на живо, тук основно предимство е възможността за продължително разглеждане, сравнение и запознаване с предимствата им. Често потребителите не са категорични коя стока отговаря в най-голяма степен на тяхното търсене и се ориентират според категориите или филтрите в сайта. Показването на продукти, отговарящи на сходни критерии с тези, разгледани от клиента, е доказано успешен трик за задържане на вниманието му и за насочване към артикули, които са в сферата му на интерес. Това съответно носи и по-голяма вероятност за продажба. Предложенията се позиционират под разглежданата продуктова страница.

Свързани продукти

Свързаните продукти не отговарят на конкретното търсене, но успешно се комбинират с него. С тях насърчавате клиента да направи по-голяма онлайн покупка. Изкушавате го с подходящи артикули, които допълват разглеждания продукт. За бъде реализирана успешно тази хитринка, трябва, при качването на стоката, да заложите кои са нейните свързани.

Това могат да са табуретки, които да се комплектоват с фотьойли, обеци от същата колекция като колието, нощни кремове, подходящи за съответния дневен и др.


Добавки

Тук онлайн магазинът ви поставя още едно изкушение пред потребителите. Те може и да са се спрели на конкретен артикул, но с добавките им давате допълнителни възможности за избор. Тези екстри може да правят стоката по-функционална или пък просто по-хубава. Клиентите обичат да си подаряват екстри, а това е добре за продажбите. Сред възможните добавки са: цветни крачета на електроуред, сребристо покритие на бялата техника, персонализиране на калъф за телефон и др. Помислете какви екстри може да предложи вашият онлайн магазин и по този начин ще разширите асортимента си.


Как да промотираме нови продукти

Дори и да не се различават кой знае колко от старите, новите продукти винаги са възможност за повече продажби. Важно е да ги представите пред клиентите по възможно най-атрактивен начин и да използвате за това всички информационни канали. Сред тях са:

  • Отделна категория „Нова колекция“ в онлайн магазина;

  • Наличие на опция „Най-нови“ при подреждане на резултати в категорията. При избора ѝ артикулите се оказват по датите на качване;

  • Реклами. Трябва всички да разберат за новостите в онлайн магазина ви и да поискат да имат от тях! Представете ги с най-атрактивни снимки и акцентирайте на нововъведенията;

  • Въвеждащи оферти. Можете да пуснете въвеждаща кампания за новата колекция: предварителна заявка с отстъпка, подарък и др.;

  • Email маркетинг. Ако имате база от имейли на свои клиенти, задължително ги уведомете за актуалните предложения.

Как да увеличим продажбите с помощта на промоционални продукти

Промоциите са ключово средство за повече продажби, но винаги е важно да има баланс. За да не се стигне до момент, в който правите продажби само при наличие на отстъпки. Разработете годишен план, където може да заложите различните промоции. Разпределете кога и на какви стоки ще има намаления. Тук полезно е и споменатото по-горе предлагане на свързани артикули. Доказано е, че при промоции клиентите обединяват в една поръчка намалени с ненамалени стоки.

Интересен трик за насърчаване на продажбите е и показването на ограничени наличности. Това е особено ефикасно при стоки в промоция – клиентите допускат, че добрата оферта може да доведе до изчерпване на количествата. Те са по-мотивирани бързо да приключат покупката, ако видят известие „Ограничена наличност“.

Друга успешна хитринка е да се дават допълнителни отстъпки и/или бонуси за лоялност. Така редовните клиенти на магазина се чувстват специални и са склонни да поръчат, за да не изпуснат възможността.

Онлайн магазин от Now.bg

Добрият маркетинг е съществен за развитието на успешен онлайн бизнес. За да бъдат реализирани желаните успехи, на първо място е нужно да разполагате с качествен сайт. Важно е той да бъде с ясна структура и максимално удобен за пазаруване от страна на клиентите.

Платформата Now.bg предлага разработка на онлайн магазини, прехвърляне от предишни сайтове, доработка, поддръжка, SEO услуги, маркетинг. Ние знаем как да оптимизираме вашия бизнес!


Добавено в категория Маркетинг на 2022-09-28 08:21:16