Как да работим с регистрираните потребители

Как да работим с регистрираните потребители 


Защо е нужно да насърчавате потребителите да си направят регистрация във вашия онлайн магазин? Как да действате, след като те вече са част от мейлинг листа ви? Вижте!

Защо е важно да стимулираме потребителите да правят регистрация в сайта ви

Общност

Ключовата дума е „доверие“. Това, че някой е решил да ви повери имейла си, означава, че е достатъчно запознат с дейността и продуктите ви и има интерес от по-нататъшни ваши инициативи и/или продукти.

Наличието на регистрация от клиента го прави част от вашата общност. Натрупвайки имейли на регистрирани потребители, вие създавате ценен списък със своя целева аудитория. Това са хора, които познават бранда ви, посетили са онлайн магазина, харесали са или са купили поне един продукт, или са се абонирали за бюлетина ви. Връзката с тези активни потребители не бива да изстива.

Ефективност на посланията

При потребителите с регистрация в онлайн магазина е много голяма вероятността за продажби. Те са склонни да се заинтригуват от промоцията, новата колекция или друго интересно нещо, за което ги информирате.

Прецизно адресиране

Наличието на мейлинг лист с регистрации ви дава възможност много точно да прецизирате кампаниите на онлайн магазина си. Имате възможност да изпратите съобщения както до всички, така и само до хора, които сте избрали от списъка си по някакъв признак. Много по-добре контролирате тази кампания, отколкото която и да било реклама в социалните медии.

Как да работим за лоялността на клиента с помощта на Email маркетинг

Мейлинг листът ви е важно да е прецизно подреден и с ясни категории. В таблица е добре да систематизирате информацията: имена, адреси, имейли, град, дата на присъединяване, след което да използвате различни подходи:

  • стимул за регистрация – как да накарате потребителите да регистрират свой профил в онлайн магазина? Някои от тях ще го направят просто от лоялност – харесват бранда и концепцията ви и искат да научават първи за новостите. За други обаче е важно да предложите и някакъв стимул при регистрация. Такъв може да е код за отстъпка, безплатен тестер или друго;

  • бюлетин – клиентите обичат да са наясно с новостите и с актуалните предложения на любими марки (нови технологични продукти, нови модни колекции и др.). Още повече обаче за тях е важно да не изпускат изгодните оферти. Изпращането на регулярен бюлетин ще им предостави цялата тази информация в синтезиран вид. Важно е обаче да запазите мярката. Не се увличайте в твърде чести съобщения. Потребителите с регистрация могат да го приемат като спам и да се отпишат от бюлетина. Веднъж месечно е най-голямата честота, която можете да си позволите;

  • изгодни промоции – когато планирате голяма кампания с отстъпки, задължително я анонсирайте на аудиторията си. Много от клиентите може отдавна да планират поръчка и това да е катализаторът да я направят във вашия онлайн магазин;

  • сегментиране и персонални послания – в мейлинг листа е добре да присъстват както данни за самия клиент, така и за неговото поведение. Той може просто да се е регистрирал за получаване на бюлетин от онлайн магазина, но до момента да не е направил поръчка. Или пък да е поръчал веднъж. Или да е редовен клиент. Отбележете това, за да отправите персонални послания в зависимост от поведението и интересите на потребителите.

Към тези, които още не са поръчали, можете да обявите отстъпка за първа поръчка или промо код, важащ само за ограничен период от време (48 часа, 1 седмица и т.н.). За редовните клиенти пък можете да подготвите допълнителен продукт или друг стимул. Или да обявите отстъпка на любими продукти.

Какви опции за регистриране на клиенти има в now.bg

С платформата now.bg създаването на онлайн магазин е бързо и много лесно. Ние предлагаме както готови разработки, в които е достатъчно просто да добавите продуктите си и можете да започнете да продавате, така и изготвяне на персонален проект по вашите изисквания.

Имате възможност да напомняте за опцията за регистрация в онлайн магазина си по разнообразни начини: с изскачащ прозорец, с бутон на различните страници, както и във формата за поръчки. После в админ панела имате достъп до цялата информация за регистрираните потребители: имена, данни за контакт, коментари и оценки, любими продукти:


Добавено в категория Маркетинг на 2022-09-28 07:25:30