Какво е продуктова страница и как да извлечем максимум ползи от нея

Предстои ви да направите своя първи онлайн магазин или пък да подобрите функциите на настоящия? Вижте как да изградите продуктовите си страници, за да ви носят повече продажби.

Какво е продуктова страница

Страницата е мястото, където запознавате клиентите с продукта. Представяте предимствата и функциите му. Стоката трябва да е показана дотолкова реалистично, че без физически да са я видели или докоснали, клиентите да пожелаят да я купят.

Добре структурираните продуктови страници съдържат няколко ключови компонента, които доказано повишават продажбите. Ще ви запознаем с всеки от тях поотделно.

Хлебни трохички на продуктова страница

В горната част е важно потребителите да имат възможност да видят пътя, по който са стигнали до тази страница. Например: Стоки за дома – Домакински съдове – Десертни чинии. Тази верига „хлебни трохи“ (breadcrumbs) ги улеснява да продължат търсенето, ако този артикул не е желаният резултат, като лесно може да се върнат към категорията.

Заглавие от ключови думи

Според поведенчески проучванията погледът на потребителя се движи по екрана подобно на буквата F. Затова най-подходящото място за заглавието е в горния ляв ъгъл на страницата.

Задължително е то да включва името на продукта плюс базова информация. Формирайте шаблон, по който да се изграждат заглавията: Категория — Марка — Модел — Допълнителни параметри. Ключовите думи улесняват потребителите, насочват търсенето в интернет и облекчават качването на много продукти.

Изображения на продукта

Онлайн търговията отнема на клиентите възможността да вземат стоката в ръце, за да я разгледат. Снимките трябва да компенсират това чрез:

  • няколко изображения – предложете снимки, представящи стоката от различни ъгли;

  • голяма разделителна способност – нека са с възможно най-високо качество;

  • допълнителна информация – ако артикулът има различни цветове, вътрешна част, разтегателни елементи, ръчна бродерия и др., нека всичко това да се вижда;

  • контекст – снимайте композиция как стоката се използва: вазата – аранжирана с цветя, диванът – в средата на хола, дрехата – облечена и т.н.

Видео ревю

Това е най-реалният начин за виртуално представяне на употребата на продуктите. Доказано е, че потребителите, които са изгледали видео ревюто, остават на сайта по-дълго и са по-склонни да направят покупка.

Клипът трябва да е не повече от 5 минути, с ударно начало и да дава полезна информация: да снима стоката в близък план, да показва различни нейни режими на работа и др.

Уникално описание

Описанието трябва да отговаря на въпросите, които клиентите си задават, преди да вземат решение за покупка. Препоръчително е да е разделено на две части. Кратко описание до 500 знака да дава съществената информация: какво е това, как и от кого се използва.

Ако краткият текст е привлякъл вниманието на клиента, следва пълното описание „Виж повече“, което разказва подробно за характеристиките, предимствата, теглото, материите, параметрите, функции и др. То създава усещането за информиран избор, за разговор с консултант в магазина.

Цена

Цената трябва да е ясна и прозрачна. Уточнете, ако има разлики при някои от разновидностите (цвят, материал и др.). Нека да са ясни и условията за доставка. Както и дали в момента има необходимата наличност. Цената трябва да се вижда добре, а сумата за доставката да се изчислява автоматично. Ако има отстъпка, нека разликата да е ясно видима. Ако има намаление, посочете периода на акцията.

Отзиви от потребители и оценки

Статистическите проучвания са категорични, че клиентските отзиви повишават онлайн продажбите. Потребителите обичат да четат ревюта и мнения на други потребители. Близо 90% от тях се доверяват на рецензиите, както и на лични препоръки. Осигурете възможност вашите потребители да оставят отзив и ги подсещайте за това с имейл след успешна покупка, както не забравяйте да ги мотивирате с допълнителни отстъпки или подаръци.

Свързани продукти

Добавянето на секция от свързани продукти „Скоро прегледахте също“, „Клиентите купуват заедно с този продукт“ води до повече покупки от вече съществуващите клиенти. 

Бутон Купи

Препоръчително е „Купи“ или „Добави в кошницата“ да е в цвят, ярко открояващ се от този на страницата. Разположете го близо до цената.

Как now.bg помага за създаване на продуктова страница

С now.bg имате възможност лесно и бързо да създадете свой онлайн магазин, базиран на платформата e-commerce. Можете да се възползвате от готовите ни шаблони или да ни зададете параметри за конкретен проект.

Добавено в категория Новини на 2022-06-16 19:15:53