Защо е важно да добавим социалните профили на фирмата в сайта?

Защо е важно да добавим социалните профили на фирмата в сайта?


Какво е значението на социалните мрежи за високите продажби? Защо е важно вашият онлайн магазин да присъства там и как да поддържате профила си? Вижте какво съветват нашите маркетинг експерти.

Защо всяка фирма трябва да има профили в социалните мрежи

Разпознаваемост

Без значение дали сте вече популярен бранд, или стартиращ търговец, присъствието ви във Facebook е задължително. Потребителите прекарват там по-голямата част от Интернет времето си, което налага използването на този комуникационен канал. Социалните сигнали са най-бързият начин да уведомите клиентите си за новините, свързани с онлайн магазина, за актуалната колекция, за промоциите и отстъпките.

Дори и да имате физически магазин, онлайн връзката с потребителите е безценна и непрестанно им напомня за вас и вашите оферти. Именно този близък контакт ви дава възможност да се разграничите от конкуренцията и да изградите своята индивидуалност.

Доверие

Публикациите във вашия фирмен профил са начин да станете по-близки с клиентите си. Там можете да популяризирате инициативи, да скъсите дистанцията с хумор, да провокирате обратна връзка с въпроси. Социалната мрежа може да направи вашия онлайн магазин по-разпознаваем, да помогне да му изградите имидж и да достигнете по-близо до потребителите си.

Продажби

Съществена е възможността директно да увеличите продажбите си. Facebook е един от най-успешните рекламни канали. Можете да качите информация за топ продуктите си, както и да рекламирате по разнообразни начини. Лесно е да акцентирате върху конкретни артикули или да привлечете интереса на клиентите си към актуалните промоционални кампании.

Дори да не подозират за вас и да не са ползвали търсачката на Google, много потребители ще ви открият просто скролвайки през новините.

Какво да публикуваме в социалните мрежи от името на онлайн магазина си

Има няколко неща, които със сигурност ще ви донесат успех:

  • новини, свързани с продукти – при вас е пристигнала супер актуална колекция? Можете да предложите нещо много готино за сезона? Непременно го споделете по най-атрактивния и интересен начин;

  • блог статии – ако инвестирате време и средства в блог раздел в сайта си, задължително в своя Facebook профил споделяйте всяка интересна статия. Чрез нея демонстрирате компетентност и сте истински полезни на потребителите. А неминуемо, когато спечелите тяхното доверие с полезна и авторитетна информация, логично е те да проявят лоялност, доверявайки се именно на вас за покупка в съответната сфера. Допълнителен бонус е, че е много по-вероятно хората да споделят интересна статия, отколкото продукт от онлайн магазин. Така напълно безплатно достигате и до техните виртуални приятели. Тази активност е базисна и от гледна точка на SEO, както и за повишаването на трафика;

  • оригинални публикации – снимките, колажите, шегите са най-бързо разпространяващата се информация във Facebook. За да ги направите вайръл, те наистина трябва да са точно в целта: забавни, актуални, остроумни. Но е важно да бъдат свързани и с вашия бизнес и индиректно да популяризират марката ви. Мислете извън рамките и търсете начини да пречупите темите на деня през спецификата на дейността ви.

Какви опции за социални мрежи може да добавим в сайта през Now платформата

Вариантите са следните:

  • Facebook Chat – така интегрирате познатия и широко използван Messenger в сайта си. С чата давате на клиентите опция за директно свързване с онлайн магазина ви: за въпроси, информация и по каквито и да било други поводи. Бързата ви обратна връзка печели доверие;

  • Facebook Like Button – Like бутонът е задължителен за страниците в онлайн магазина. Трябва да го има под всяка статия и всеки продукт;

  • Facebook Share Button – опцията Share бутон насърчава потребителите не само да харесват, но и да споделят това, което ги впечатли със свои приятели;

  • Facebook Like Button For Page – възможността за харесване на страницата е изключително ценна, за да вижда клиентът всяка актуална публикация във фирмения ви профил.

  • Facebook верификация – чрез нея придавате по-голяма легитимност на своя бизнес.

Всички изброени опции можете да добавите към онлайн магазина си чрез платформата Now.bg, влизайки в раздел “Модули”, след което – в категория “Социални медии”:


Добавено в категория Маркетинг на 2022-09-28 07:22:41